INFOLINIA EMAIL
» PŁATNOŚĆ

PŁATNOŚĆ

PŁATNOŚĆ:podstawowe informacje dotyczące zakupu soczewek kontaktowych i płynów do soczewek

Klientów, którzy wybrali płatność przelewem na konto
prosimy o wpłacenie należności na nasze konto bankowe:

DELTA Marta Ludwin
Brzozowa 12
42-244 Wancerzów

Bank:      PKO BP INTELIGO
Konto:    69 1020 5558 0000 8402 3022 2161

lub 

Bank:      mBank
Konto:    89 1140 2004 0000 3502 7494 9284

Prosimy o podanie w opisie przelewu numeru zamówienia.

Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
status zamówienia zostaje zmieniony na "wpłata zaksięgowana"
i rozpoczynamy proces realizacji zamówienia.

UWAGA!
Wpłacający ponosi wszelkie koszty i prowizje bankowe
(ważne szczególnie dla przelewów realizownych z banków zagranicznych),
tak, aby na konto  e-soczewki.pl wpłynęła cała podana wartość zamówienia brutto.
 

UWAGA!
Soczewki toryczne
dostępne są na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta.
Wymagamy przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy dopiero po zaksięgowaniu
przedpłaty na naszym koncie bankowym.

Nie ma możliwości wysłania soczewek torycznych za pobraniem.

 



ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy)alt

Każdy Klient naszego sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy
i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru 
Wystarczy wypełnienie  oświadczenia (kliknij, aby wydrukować oświadczenie).
Inny wzór oświadczenia można pobrać ze strony internetowej federacji konsumentów (link)

Zgodnie z przepisami zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym:
- w wypadku soczewek kontaktowych firmowe opakowane (pudełko) nie może być otwarte.
- w wypadku płynów do pielęgnacji soczewek i kropli do oczu plomba na opakowaniu (butelka) nie może być zerwana.

Gwarantujemy zwrot pieniędzy na podane w oświadczeniu konto bankowe
w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwrotu towaru.

Prosimy o staranne opakowanie zwracanego towaru
i wysłanie go paczką pocztową na nasz adres.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!


REKLAMACJEreklamacje
Towar niezgodny z umową wymieniamy niezwłocznie na wolny od wad.
Cała oparacja wymiany (w tym transport) odbywa się na nasz koszt.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia  szczegółów.

 
aktualizacja: 25.04.2016
zobacz
też
regulamin - porady - polityka prywatności

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl