INFOLINIA EMAIL
Strona główna » PŁATNOŚĆ

PŁATNOŚĆ

PŁATNOŚĆ:

Klientów, którzy wybrali płatność przelewem na konto
prosimy o wpłacenie należności na nasze konto bankowe:

DELTA Marta Ludwin
Brzozowa 12
42-244 Wancerzów

Bank:            SANTANDER BANK Polska
Konto:           26 1090 1795 0000 0001 5328 3890
IBAN:            PL26 1090 1795 0000 0001 5328 3890
SWIFT/BIC:  WBKPPLPPXXX

Prosimy o podanie w opisie przelewu numeru zamówienia.

Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie
status zamówienia zostaje zmieniony na "wpłata zaksięgowana"
i rozpoczynamy proces realizacji zamówienia.

UWAGA!
Wpłacający ponosi wszelkie koszty i prowizje bankowe
(ważne szczególnie dla przelewów realizowanych z banków zagranicznych),
tak, aby na konto  e-soczewki.pl wpłynęła cała podana wartość zamówienia brutto.

UWAGA!
Soczewki toryczne
dostępne są na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta.
Wymagamy przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy dopiero po zaksięgowaniu
przedpłaty na naszym koncie bankowym.

Nie ma możliwości wysłania soczewek torycznych za pobraniem.

 



ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy)

Każdy Klient naszego sklepu ma prawo do odstąpienia od umowy
i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru 
Wystarczy wypełnienie  oświadczenia (kliknij, aby wydrukować oświadczenie).
Inny wzór oświadczenia można pobrać ze strony internetowej federacji konsumentów (link)

Zgodnie z przepisami zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym:
- w wypadku soczewek kontaktowych firmowe opakowane (pudełko) nie może być otwarte.
- w wypadku płynów do pielęgnacji soczewek i kropli do oczu plomba na opakowaniu (butelka) nie może być zerwana.

Gwarantujemy zwrot pieniędzy na podane w oświadczeniu konto bankowe
w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania przez nas zwrotu towaru.

Prosimy o staranne opakowanie zwracanego towaru
i wysłanie go paczką pocztową na nasz adres.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!



REKLAMACJA
Towar niezgodny z umową wymieniamy niezwłocznie na wolny od wad.
Cała operacja wymiany (w tym transport) odbywa się na nasz koszt.
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia  szczegółów.

 
aktualizacja: 2023-08-21
zobacz
też
regulamin - porady - polityka prywatności

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu